Geplaatst: 11-11-2003 17:42
[6035] Aan de ontsteking van deze auto zit geen tandwiel. Dit tandwiel zit in de motor (ontsteking en tandwiel vallen wel in elkaar). Ik heb geprobeerd dit tandwiel eruit te halen, echter lukt dit niet. Weet iemand of dit tandwiel eruit kan en zo ja, hoe?