Geplaatst: 13-11-2003 14:40
[6109] Ik heb een mondeo staan met het volgende probleem.
Bij het rijden met een toerental van (continu) ongeveer 2500 begint de auto licht te stotteren. Dit gebeurt zowel in de 1 2 en 3. In de 4e merk je er weinig van.
De auto heeft reeds aan de testbank gehangen, maar we konden geen vreemde zaken constateren.
Wat hebben we over het hoofd gezien.