Geplaatst: 03-03-2003 13:02
[1477] Een Mondeo schakelt koud goed, maar zodra deze warm is krijgt men de versnelling moeilijk in achteruit en 1e versnelling. Koppeling is vorig jaar kompleet vervangen (ook cilinders)Zit de primaire as ook in het vliegwiel gelagerd?