Mondeo schakelprobleem

4 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-03-2003 13:02

[1477] Een Mondeo schakelt koud goed, maar zodra deze warm is krijgt men de versnelling moeilijk in achteruit en 1e versnelling. Koppeling is vorig jaar kompleet vervangen (ook cilinders)Zit de primaire as ook in het vliegwiel gelagerd?