Geplaatst: 18-03-2003 21:37
het betreft hier een opel corsa 1.2 16v uit "99. sorry motorcode weet ik ff niet. Deze auto begint af en toe behoorlijk in te houden ook het motormangement lampje brandt dan. We hebben de auto uit laten lezen en geen storingen volgens dealer. Zelf hebben we de standaard dingen gecontroleerd. Hebben deze ecu's soms een software probleem. Of heb je nog andere tips waar ik op moet letten. Wanneer hij inhoud smoort hij soortig dus niet op 3 cilinders lopen en of ploffen.