Geplaatst: 13-08-2005 15:56
[36544] de auto is binnen gekomen voor het roken na lange tijd aan hogere snelheid te rijden dan heb ik een nieuwe filter gemonteerd van de carterontluchting daarna gaan testrijden ben dan stilgevallen heb dan de computer erop gezet die zei dat de dieselpomp kapot was dus een nieuwe erop en toch wilde hij nog niet starten dan de injectoren laten testen er waren er 3 stuk
heb dan nieuwe gemonteerd ook geen vooruit auto wil nog niet starten.
als iemand dit al eens heeft voorgehad wil je mij a.u.b. laten weten wat de oorzaak was
mvg Emerson.