Geplaatst: 12-08-2005 20:21
[36508] Auto goed rijdend neer gezet, na 1 minuut staan wilde hij niet meer aanslaan.
Branstofpomp relais ratelt en voor op de cillinderkop een vacuumklepje met blauwe stekker ook, beide zodra het contakt aangezet wordt.
Er is vonk, benzinepomp lijkt goed te werken echter er komt geen brandstof tijdens het starten uit de verstuiver.
Als ik brandstof direct in de venturi kiep dan start de motor wel maar loopt niet lekker, toeren varieren erg, toerenteller varieert nog erger (niet gelijk aan motortoerental), lijkt op slechte toereninformatie door gever.
Gefluit en ploppen in uitlaat, stationair 1500rpm, weinig vermogen bij rijden.
Als ik op het verstuiverhuis de luchtomloopregelaar (? denk ik) stekker loshaal dan houd het ratelen van de relais en klepje op, echter nog steeds niet starten.
Wie weet iets, storing code uitlezen weet ik nog niet hoe te doen.
groeten Arthur