Geplaatst: 12-08-2005 11:52
[36484] ik heb een audi hier staan waar van de vac. pomp(achter in de kofferbak) van de cpv steeds aan slaat als je de deur op slot doet en dan een tijdje wacht. met open doen dan doet ie het ook steeds.en hij springt ook weer vanzelf op slot.
hij heeft geen vac. lek (ik kan geen vinden)
iemand een idee???????
gipknows