Geplaatst: 21-11-2003 19:46
[6425] Heb motorophangrubbers vervangen, schokkers gecontroleerd, subframerubbers en bouten gecontroleerd, kogels gecontroleerd. Wat me wel is opgevallen is dat het geluid vanuit het stuurhuis lijkt te komen. Het rommelend geluid is er niet alleen op een hobbelige weg, maar ook als je stilstaand met het stuur schudt. Zijn er meer gevallen van bekend die me op weg kunnen helpen??