Geplaatst: 17-08-2005 19:01
[36765] hallo allemaal, kreeg vandaag een ypsilon binnen waarbij ze de remblokken hebben vervangen (zelf). nu is het geval dat het eerste stukje van het rempedaal niet wordt geremd, dus de eerste 3 cm doet de rem niets. daarna remt ie gewoon goed. kan door het terugdrukken van de zuigers een cupje in de hoofdremcylinder kapot zijn gegaan en daardoor dit probleem tot gevolg hebben.... de remblokken zitten tegen de schijf aan, dus geen speling.... wie heeft er raad?????