Geplaatst: 06-04-2002 21:32
[173] Ford Mondeo 1.8 zetec 1994 op LPG. Na starten en 10 meter rijden werd motor afgezet. Na 5 minuten weer starten grote klap en de inlaatbuis lag helemaal open (deuken in motorkap). Wie heeft dit meer gehad en weet hier een oplossing voor om dit te voorkomen.