Geplaatst: 19-01-2002 22:40
[229] Een MB 100 minibus met een 2300 cc diesel motor(bwj 1993) heeft reeds meer dan 4 jaar het fenomeen dat het olielampje 10 sec oplicht na een koude start(te lage oliedruk). Sedert kort is er ook een rammelend lawaai hoorbaar (distributieketting?) Bij stationair toerental licht de olielamp ook soms op. Hebben deze motoren dezelfde kwaal als in het andere mercedes onderwerp(dichting lek naar distributie)? Wie heeft ervaring hiermee?