houdt in op gas

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-G
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-06-2002 23:35

Wij hebben een probleem met een opel astra g x1.8xe1 uit 1999 met een koltec gasinstallatie (type met temperatuur sensor in verdamper.

De auto houdt af en toe in en loopt dan ook slecht stationair.

Het volgende is al gebeurd : verdamper vervangen,gasfilters gecontroleerd,drukken afgesteld,verdeelhuis gereinigd en gewisseld met andere auto,lambda sensor vervangen,EGR klep gereinigd.

De auto loopt prima op benzine.

wie kan ons helpen.