Geplaatst: 22-06-2002 23:35
Wij hebben een probleem met een opel astra g x1.8xe1 uit 1999 met een koltec gasinstallatie (type met temperatuur sensor in verdamper.
De auto houdt af en toe in en loopt dan ook slecht stationair.
Het volgende is al gebeurd : verdamper vervangen,gasfilters gecontroleerd,drukken afgesteld,verdeelhuis gereinigd en gewisseld met andere auto,lambda sensor vervangen,EGR klep gereinigd.
De auto loopt prima op benzine.
wie kan ons helpen.