Geplaatst: 08-05-2002 20:45
Corsa X12XE van bouwjaar 2000 geeft af en toe het volgende probleem: Na een koude start begint de motor na ongeveer 3-5 kilometer rijden even in te houden en slaat daarna af.
Bij starten slaat de motor meteen weer aan, maar ook weer af.
Na verloop van tijd koelt de wagen af en is het probleem verdwenen en komt dan dagenlang niet meer voor!
Storingscodes zijn uitgelezen, dit gaf geen uitsluitsel.
Kent iemand dit probleem?? Ik zelf denk aan de krukassensor,
misschien iemand nog andere suggesties?