Geplaatst: 12-04-2002 19:44
Wie heeft er ervaring met het vervangen van een ECU van een Opel Astra 1.6SZR (nieuw model,bj sept. 1998).Check-engine lampje brandt en computer uitlezen geeft aan dat de ECU defect is en vervangen moet worden.Het schijnt dan niet mogelijk te zijn deze te vervangen als de securety-kode niet bekend is.Nieuwe aanvragen schijnt ook al niet eenvoudig te gaan, kortom een groot probleem.