Geplaatst: 16-04-2002 21:50
[304] het probleem is als de auto met ingeschakelde airco wordt weggezet en je de volgende dag de wagen start de ene keer de airco wel automatisch aan is (lampje brandt schakelaar) en de andere keer niet is dit normaal.
een ander probleem ia dat de oliepeisensor niet altijd werkt
geeft ook verschillend aan .
oliepeilsensor is al vervangen geen resultaat. bedrading en massapunten gecontroleerd deze zijn goed
wie kan mij advies geven of hoort dit zo te functioneren