Geplaatst: 20-05-2003 18:27
[2451] Probleem is dat de auto stationair afslaat bij warme motor.Koud loopt hij wel door, maar houdt dan ook wat in.Op deze site zagen we bij de Rover 214 een opmerking over luchtlekkage bij de voorverwarming.De stekker op voorverwarming maakt slecht kontakt omdat hij te warm is geweest,maar we merken geen reaktie op het inspuiten met remreiniger, dus lekkage sluiten we uit.
Heeft iemand verder nog wat tips?Volgens ons zit de MAP-Sensor in de computer en niet los te checken/vervangen.