Geplaatst: 31-03-2004 20:00
[11622] hallo mede sleutelaars.
Ik heb een fiesta staan waarbij ik de verlichting moet vervangen van de draaiknoppen van de verwarming/ventilatie
Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen zonder het e.e.a. te beschadigen?
alvast bedankt!