Geplaatst: 29-03-2004 14:51
[11504] wie heetf dit probleem wel eens gehad of wat er op lijkt
probleem > als er langzaam met de auto word gereden +/- 50km op de cruise-control dan gaat deze galopperen (herhaald versnellen en afremmen) dit komt voor bij ingestelde rijsnelheid
PS: ook bij een hogere snelheid is dit probleem aanwezig onder vind ik nu
ik werk zelf bij mitsubishi maar met de MUT tester geen fout code,S en heb het probleem zelf nog nooit gehad.
wie weet er wat ???
grt arie