Geplaatst: 26-03-2004 14:27
Ik heb een klant met de klacht dat de auto in zou houden nu is mijn vraag hoe los ik dit op of heeft iemand dit al eerder meegemaakt heb de carbarateur al vervanen de sproeiers en de schakelaars aan de zijkant.
Alvast bedankt
groetjes benny