Geplaatst: 05-09-2005 10:08
[37771] Hallo,
De passagierszetel kan niet meer elektrisch bediend
worden.Zekering kapot maar na vervanging onm. opnieuw kapot.
Aansluiting onderkant zetel losgemaakt maar zekering blijft kapotspringen.Kabel vedwijnt in kabelbundel chassis.
Heeft iemand enig idee waar de kortsluiting zich kan
bevinden.Alvast bedankt!