Geplaatst: 14-09-2005 20:54
[38362] in de opwarmfase draait de compressor continu mee.
dit is normaal om de motor eerder op bedrijfstemp te brengen.
nu is echter het geval dat in die periode een doffo klap onder de motorkap vandaan komt.
het gebeurt eenmalig en alleen als de compressor meedraaid in de opwarmfase.
ik heb al geprobeerd om te horen waar het geluid vandaan komt maar heb het nog niet weten te vinden.
de motor loopt perfect zowel warm als koud en er zitten geen foutcodes in
heeft iemand al een keer zoiets meegemaakt.
groetjes edwin