Geplaatst: 13-09-2005 21:52
[38304] Hoi,
De el. ramen werken niet als de deur dicht is. als de deur open is werkt het wel naar behoren. De binnenverlichting werkt ook niet als de deur links of rechts geopend wordt terwijl de normale binnenverlichting wel werkt. Bij indrukken van deurschakelaars hoor je in de kofferbak een relais klikken.