2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-09-2005 19:24
[38034] het gaat hier om een 19 jtd. weet er iemand waar je de boiteolie moet vullen van deze wagen. is het aan de zijkant van de versnellingsbak (dus de voorkant van de auto) de stop die schuin staat ??