Geplaatst: 25-02-2002 13:58
wij hebben een zeer eigenaardige storing aan een VW golf cabrio van 1993. De auto loopt slecht staionair en pakt slecht op tijdens accelereren. Het knipperlicht relais in de zekeringen kast knippert mee op het ritme van de toerenteller. Als er meerdere verbruikers worden ingeschakeld gaat de auto steeds beter lopen totdat de auto loopt als een zonnetje. Zet ik alles uit dan loopt de auto weer slecht. Als de dynamo wordt losgekoppeld loopt de auto ook goed.(aan de dynamo ligt het niet want deze is oog al gewisseld. De ecu is al gewisseld. Het hoofdrelais is al vervangen.
wie kan mij helpen met dit eigenaardig probleem.