Geplaatst: 14-03-2002 13:10
[439] Bij een volvo 440 op gas met nieuwe Bosch accu, gereviseerde dynamo en startmotor komt telkens na een paar maanden de klacht terug dat de auto niet meer start. De accu is op dat moment dan ook helemaal leeg. Totaal geen lekstroom gemeten, accu laadt goed bij enz. Wat wel opviel is dat als je de plasic doppen op de veerpoot aanraakt (contact staat uit) er een correctie motortje of iets dergelijks gaat lopen en stroom verbruikt zou dit de oorzaak kunnen zijn. Kan iemand mij vertellen waar dit voor dient?