Geplaatst: 07-12-2007 17:00
Ruud10657, kijk op je plaatsing op problemcar.nl.
De afwijking in de twee temp.aanduidingen komt omdat de sensor van de dashborddisplay kort bij de warm wordende radiateur zit !! (en als de sensor niet op zijn plaats zit ER TEGEN)