Geplaatst: 08-11-2006 19:28
[67577] Kan er me iemand zeggen of de in de stuureenheid ingebouwde turbodruksensor te vervangen is?Of er ergens een firma bestaat die deze stuureenheid kan herstellen?Ik bedoel vanzelfsprekend de stuureenheid van het motormanagement.Dank.