Waterlekkage

8 reacties

Merk
Seat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-04-2004 13:40

[11852] Heren Technici,

Iemand van jullie ervaringen met de waterlekkages bij een SEAT Leon of Toledo vanaf 1999? Dat de afdichting van de raammechaniekplaten onvoldoende is, is reeds bekend. Nu recent twee gevallen (1 Leon en 1 toledo MY2001) met lekkage langs de doorvoer binnenruimte / waterbak. Graag uw reactie's op dit (sporadische?) probleem.

Alvast bedankt en Mvg,

JeeWee