Geplaatst: 06-04-2004 13:40
[11852] Heren Technici,
Iemand van jullie ervaringen met de waterlekkages bij een SEAT Leon of Toledo vanaf 1999? Dat de afdichting van de raammechaniekplaten onvoldoende is, is reeds bekend. Nu recent twee gevallen (1 Leon en 1 toledo MY2001) met lekkage langs de doorvoer binnenruimte / waterbak. Graag uw reactie's op dit (sporadische?) probleem.
Alvast bedankt en Mvg,
JeeWee