Geplaatst: 08-11-2006 21:25
[67601] Hallo ik heb een probleem met een Astra G,het motorlampje gaat branden en heeft foutcode van de EGR(P0400).
Dit is al eerder gebeurd toen de EGR klep vervangen en het was opgelost voor anderhalf jaar.
Nu dus weer het zelfde.Heb nu een dichte pakking ertussen gezet ben bij de dealer geweest om de computer te herprogrammeren.
Dit wilde echter niet lukken ze konden wel in de computer komen voor een nieuwe versie maar konden de EGR niet uitschakelen.
Dus nu brandt het lampje nog maar de auto rijd goed.
Wie heeft er een oplossing.
Groetjes Dirk.