Geplaatst: 06-04-2004 14:56
Hallo,
Mazda 626 2.5 V6 motor helemaal gereviseerd incl.boren/honen.
Motor loopt keurig met normaal ( minimaal ) olieverbruik tij-
dens de inrij periode. Met de Apk komt er echter uit dat
Co te hoog staat ( ong. 8% ) evenals nu het toerental
(1000 tpm). Uit lezen gaf aan dat beide lamda's niet regelen.
Lamda's uitgewisseld, dit geeft echter geen verbetering.
Ook het toerental krijgen we niet omlaag. Wioe heeft hier
ervaring mee?
Groetjes Bert