CO2 te hoog

3 reacties

Opgelost

Merk
Mazda
Model
626
Type
TYPE GV Kombi
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.5
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-04-2004 14:56

Hallo,

Mazda 626 2.5 V6 motor helemaal gereviseerd incl.boren/honen.

Motor loopt keurig met normaal ( minimaal ) olieverbruik tij-

dens de inrij periode. Met de Apk komt er echter uit dat

Co te hoog staat ( ong. 8% ) evenals nu het toerental

(1000 tpm). Uit lezen gaf aan dat beide lamda's niet regelen.

Lamda's uitgewisseld, dit geeft echter geen verbetering.

Ook het toerental krijgen we niet omlaag. Wioe heeft hier

ervaring mee?

Groetjes Bert