spanningsregelaar

3 reacties

Merk
Cadillac
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1967
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-04-2004 22:16

[11939] hallo,

ik heb een probleem, mijn maat heeft een coupe de ville met een 7,7 liter v8 gekocht en heeft een laadprobleem.

Spanningsregelaar vervangen en blijft niet goed, maar als ik op de spanningsregelaar vanaf de accu spanning zet, laat hij perfect bij maar dan doet de automaat niks en laad hij zo 15 Volt bij...

Wie heeft de gouden tip?

Met vriendelijke groet,

Frens Lubberts