Geplaatst: 11-11-2006 16:54
[67765] BIJ deze wagen brandt het motorlampje soms en dan trekt de motor slecht
defectcode P1125 vuldruksignaal , buiten bereik
een tijdje geleden is de vuldruksensor en stekker vervangen ;
nu hebben we de luchtmassameter vervangen , maar de wagen doet het nog als je op autostrade rijdt ;
turboslangen zijn goed , intercooler ook ;
wie kent dit probleem ? zou dit de turbo zijn ?