Geplaatst: 18-09-2005 11:25
[38582] Hallo,
waar zit de afwatering van de airco ?
ik heb het gevoel dat die dicht zit zodra het regent beslaan de ramen moet ik de airco aan zetten dan is het goed zet ik hem weer uit dan is het een minuut later weer aan geslagen.