Geplaatst: 04-12-2003 16:13
geen fouten in motormanagement. geen storingslamp. co 10 procent, hc 800, lambda .07. Benzinepompdruk 2.6 bar, tijdens acceleratie, 3.0 bar. klepspeling en distributie gecontroleerd en op tijd. Geen vaccuumlekken aanwezig. Auto loopt koud wel versneld stationair. Bij warme motor gaat hij zagen.Wie heeft een idee of een mogelijke oplossing?