Geplaatst: 13-11-2002 19:29
[913] vito 110 cdi bj 2000 alleen als je de koppeling bediend maakt de auto een soort klapperend geluid als al nagezien nergen speling of ruimte te zien de het vreemde is hij doet het alleen als je rijdt en de koppeling in trapt denk zelf aan koppelings- plaat.