Geplaatst: 17-09-2005 13:51
[38527] beste kollegas
ik heb een jaguar binnen staan hij is binnen gekomen omdat hij geen stroom bij laad op teller klok geeft deze auto aan op streepjes hoeveel volt hij bij laad maar hij gaf enkelt voltage van bij gezette accu.en accu tekentje op klok huis is omringd met een rood vietkante lamp en dat is me accu lamp en die bleef rood branden ik heb geprobeert van dynamo kant de kabel te volgen maar zonder resultaat wie heeft een dergelijke probleem gehad of wie heb een idee die oplossing kan wezen.ik heb dynamo bekrachtigd met een controle lamp en gemeten op polen hij laad dan wel 13.75 volt maar aan acculamp kabel los met ik alleen zwakke massa. alvast tnx voor mee denken .