Geplaatst: 07-10-2002 15:39
Probleem met een AX van 1991. De auto start koud prima , maar na 100 m moet de klant stoppen voor een kruising en dan slaat de auto af. Vacuumpotje bij verdeler was stuk. Deze is vervangen, maar probleem blijft zich voordoen.
Ervaring?