olieverbruik Ford

3 reacties

Merk
Ford
Model
Galaxy
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0i
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-11-2006 14:02

[67818] mijn auto gebruikt abnormaal veel olie en dat probleem is niet verholpen ondanks het vervangen van de koppakking. de olie lekt niet. ik vermoedt dat het komt door de zuigerveren en zuigers. hoe veel zal het gaan kosten als ik nieuwe zuigerveren nodig heb??

alvast bedankt