Geplaatst: 25-11-2002 20:27
[954] Tengevolge van een aanrijding (bij de vorige eigenaar) is de steun waarop de tussenkoeler is gemonteerd van mijn Passat TDI 110 pk 1999 verbogen. Het gevolg is dat de hellingshoek van de koeler te klein is (hangt niet schuin genoeg voorover)en dat hij niet loodrecht op de rijrichting staat. Kan e.a.a. van invloed zijn op de prestaties? Is de steun los verkrijgbaar? Hoe is deze gemonteerd? (met bouten?).
Een verdere vraag hierover is: dient er een luchtgeleidingshuis op de koeler gemonteerd te zijn? Zit er bij mij niet op maar ik zag vandaag bij een Passat TDI 110 pk Variant, even eens van 1999, dat er daar wel een luchtgeleidingshuis is gemonteerd. De vraagbaak van Olyslager is op dit punt wat onduidelijk.