Geplaatst: 11-12-2003 23:10
[7216] Lamp van motorstoring brandt af en toe tijdens rijden en stationair draaien. Water in filter al afgetapt. Stekker losgemaakt aan filtervlotter. Geen storingscodes in ECU aanwezig. soring blijft. Heeft ook nog te maken met alarm/startonderbreking vlg. instruktieboekje. Wie heeft een tip