loopt op 3 cil.

6 reacties

Opgelost

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
TYPE W638
Onderwerp
Brandstof(systeem), Motor
Motorcode
110 CDI
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-11-2002 22:08

We hebben een probleem met een vito 110cdi uit 2001,24000km die in de opwarm fase op 3 cil. gaat lopen en dan blauw rookt, bij de dealer uit laten lezen,geen foutcodes.het probleem is dat hij het maar eventjes doet hij start wel op 4 cil.en als hij warm is loopt hij prima.Het lijkt op een verstuiver maar welke?(kosten 370 euro)

Verstuivers getest,relatieve compressie gemeten en geen fouten.