4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-09-2005 13:55
[38786] Goedemiddag, moet een nieuwe Agila afleveren en een trekhaak onder zetten. Kan hier nog een "gewone"kabelset aan gesoldeerd worden.
Bvd René