Geplaatst: 22-09-2005 17:17
Gisteren kwam bij ons een klant aan rijden waarbij de startmotor bleef hangen,stuurdraad naar startmotor bleef spanning op staan terwijl motor draaide ,na startmotor vern te hebben en electr gedeelte contact slot blijf er spaning op de draad naar startrelais,teven werken er geen verbruikers zoals aanjager ,ruitewissers,zit zelf te denken aan zekeringkast of een relais in de kast,heeft iemand dit al een meegemaakt?