Haperen

3 reacties

Merk
Opel
Model
Agila
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-09-2005 21:38

[38894] Pas geleden is bij de opel garage de distributie ketting vervangen na 'n terugroep actie van Opel..

Sindsdien hapert hij bij het optrekken..(echt heel soms maar) laatste tijd bijna niet meer.

zou het kunnen dat de distributieketting misschien niet helemaal op tijd staat? lijkt mij de meest voorkomende probleem

groetjes

Niek