Geplaatst: 22-09-2005 21:38
[38894] Pas geleden is bij de opel garage de distributie ketting vervangen na 'n terugroep actie van Opel..
Sindsdien hapert hij bij het optrekken..(echt heel soms maar) laatste tijd bijna niet meer.
zou het kunnen dat de distributieketting misschien niet helemaal op tijd staat? lijkt mij de meest voorkomende probleem
groetjes
Niek