Geplaatst: 03-07-2005 10:49
[34238] vivaro 25td 2004
deze wagen is binnengekomen met een lawaai in de motor . Als hij stationair draait , zit er een geklop en getik in . HIJ HEEFT 63000 lm gedaan . Oliepeil is ok . Lijkt op motorschade .
Iemand een idee ?
DANK