Geplaatst: 17-06-2002 8:28
Het probleem is dat de auto soms niet goed aanslaat, en als
de auto aanslaat loopt deze niet op 4 cilinders door wat gas te geven komt de auto erdoor. Als de auto goed start loopt deze ook goed. De klacht komt voor met warme en koude motor. De auto had geen foutcodes en de viergas test is goed bij goed lopende motor. We hebben de lambda sonde
al vervangen deze was traag. Ook hebben we de temperatuur
sensor vervangen.