2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-05-2002 1:35
[49] Het waarschuwingslampje van mijn oliedruk gaat na 25 k/m bij stationeer lopen branden, de sensor en een warmteregelaar zijn vervangen ook is het oliepeil goed.