Geplaatst: 29-05-2002 17:40
[168] Ford Escort 1.6 16v uit 01-'95. Deze auto heeft geen benzinedruk meer bij het inlaat-spruitstuk. Daar zit een soort fietsventiel waar normaal gesproken benzine uit spuit als je het ventieltje indrukt. Dat gebeurt nu niet meer. Brandstofpomp in de tank is vervangen. Veiligheids schakelaar bij de bestuurder is gecontroleerd. Graag advies. B.v.d.