Geplaatst: 19-11-2006 18:07
[68301] Ik Heb 2 Scenic S In Onderhoud En Beiden Hebben Last Van Overmatig Zwarte Roetuitstoot Bij Accelereren
Ik Heb Bij Beiden Reeds De Egr Klep Afgeblokt Waarna Het Ietsje Beter Is Maar Toch Nog Veel
Ik Heb Gehoord Dat Er Wel Meer Last Van Hebben
Beide Wagens Hebben Minder Dan 130.000 Kms Gelopen
Reinigings Produkten Hebben Maar Een Tijdelijk Efekt
Verder Zijn Er Geen Problemen Mee Starten En Trekken Normaal
1 Heeft Soms Wel Dat De Motor Erg Trilt Stationair Na Een Snele (120) Rit Op De Autostrade
Dit Gaat Vanzelf Weer Weg Na Een Paar Minuten
Ook Verdwijnt Dit Als De Motor Ong 900 Toeren Draaid. Normaal Is Ong 800/850
Tijdens Het Rijden Merk Ik Niks Ongewoons
Heeft Iemand Een Oplossing ?
Mvg
Peter