Geplaatst: 16-12-2003 12:41
van de week stond er bij ons een 807 hdi 110pk in de werkplaats en die heeft dus gewoon zoon webaste kachel op diesel onder de auto om de koelvloeistof op te warmen,806 hdi had dit ook al. Ik vraag me af waarom peugeot bij de boxer dit niet doet,zal wel kostenplaatje zijn denk ik maar misschien kun je die monteren ? zal wel niet eenvoudig zijn denk ik.